duminică, 17 ianuarie 2010

Tinutele vedetelor la premiile Critic's Choice Awards 2010

Jena Malone


Kristin Chenoweth intr-o rochie metalica Tony Ward si cercei Amrapali


Amy Poehler


Gabourey Sidibe intr-o rochie de cocktail de satin Tadashi Shoji


Saoirse Ronan


Heather Graham Va Va Voom


Anna Kendrick intr-o tinuta clasica Ellie Saab


Carey Mulligan a pus acentul pe accesori Marni si rochie Prada


Julliane Moore intr-o rochie aprinsa marca Lanvin Spring 2010


Abie Cornish intr-o rochie neagra Elie Saab Spring 2010


Kristen Bell a purtat din cap pana-n picioare Prada


Zoe Saldana vedeta filmului Avatar a purtat o rochie mini Jason Wu Spring 2010


Sandra Bullock intr-o rochie neagra Alberta Ferretti


Marion Cotillard a aratat ca printesa in Christian Dior Spring 2010


Emily Blunt stralucitoare in Georges Chakra Fall 2009 Couture


Diane Kruger intr-o superba creatie asimetrica semnata Donna Karan Spring 2010.

Foto credit: justjaerd.buzznet.com, fabsugar.com

4 comentarii:

Oana Roxana spunea...

Diane Kruger,Heather Graham si Saoirse Ronan sunt de departe cele mai chic si delicate.

ColourMePretty spunea...

hmmm...nu inteleg ce au patit,unde sunt tinutele fabuloase care diferentiaza un star de o rich girl oarecare pasionata de cumparaturi?Abia daca gasesc doua pe placul meu...hai sa zic zoe saldana si heather graham,cu indulgenta.Restul mi se par fie banale,fie kitch.Probabil fiind "critic's choice" accentul s-a pus pe talent si nu pe spectacol, oscar gen, dar totusi...

Butterfly spunea...

Zoe Saldana este preferata mea, sunt de acord cu Ramona, nu prea ai de unde alege...cat de tare e Gabourey Sidibe, nu are deloc forme saraca...

catta's blog spunea...

Buna ziua,

Sunteti interesat de un schimb de link-uri (link exchange) ?
Eu va adaug link-ul pe http://kidinho.wordpress.com si pe pagina partenerilor site-ului meu http://www.ejocurionline.com/parteneri.html , iar dvs. imi adaugati link inspre http://www.ejocurionline.com .

Mai jos aveti datele :
Titlu : jocuri online
Descriere : jocuri online
Link : http://www.ejocurionline.com

sau

Jocuri online

Daca sunteti interesat de acest schimb de link-uri , trimiteti-mi datele site-ului dvs. la adresa de mail infojocuri@gmail.com pentru a-l adauga.
Astept un mesaj de confirmare pozitiv / negativ .

Multumesc pt. timpul acordat !

PS : Imi pare rau daca prin acest mesaj v-am deranjat !

Numai bine !
George

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir