luni, 15 februarie 2010

Color Me Grey or Green!!

Tendintele pt aceasta primăvară merg pe o linie naturală si cat se poate de simpla, însă exista un nou trend agreat si de unele vedete care face inconjorul lumii, si anume şuviţele gri si verzi... Ştiu, suna straniu, si cu siguranţă măcar jumătate din noi ne-am amintit de femeile "cochete" cu parul tapat si verde pe care le întîlnim la piata, însă nu puţini sunt cei care cochetează cu acest trend. De curînd Kate Moss si-a etalat nouă coafură cu şuviţe gri în stilul colecţie Chanel Couture Spring 2010, iar Ashley Olsen s-a jucat cu mese verzi în stilul coafurilor din colecţia Proenza Shouler Spring 2010, Pixie Geldof nu s-a lăsat mai prejos si si-a încercat norocul cu o coafură gri în totalitate. Revista Elle s-a grăbit sa promoveze acest nou stil îndrăzneţ de coafură, asa ca cine sunt eu sa nu-l agreez?!

Hairstyle pt Proenza Shouler Spring 2010

Ashely Olsen

Pink
Hairstyles pt Christian Dior Couture Spring 2010

Pixie Geldorf
Hairstyles pt Chanel Couture Spring 2010

Details of Giles Deacon Spring 2010

Kate Moss

Foto credit: style.com, nymag.com

1 comentarii:

Oana Roxana spunea...

Gri e ok.Verdele nu-mi place.Pixie si Kate arata bine.Imi pare rau de designerul tau preferat!Era si unul dintre favoritii mei,dar asta conteaza mai putin.Tanar si talentat.Se pare ca tot pierdem asemenea oameni,desi vietile tuturor sunt importante.RIP,Alexander!

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir