vineri, 27 noiembrie 2009

Focus on: Un strop de culoare

Chiar dacă sezonul rece s-a instalat în toata regula nu trebuie sa renunţăm la culorile specifice sezonul ce tocmai a apus... Ţinutele all black sunt elegante si senzuale, foarte chic, însă o pată de culoare te poate scoate intr-adevar în evidenta. Griul si maroul sunt deasemenea foarte frumoase, însă lafel ca negrul, devin plictisitoare dacă nu sunt evidentiate prin culori puternice sau măcar printuri multicolore. Vedetele au înţeles asta si nu se sfiesc sa poarte culorile neon atît în cazul unor ţinute complete, cat si în cazul accesoriilor. Deci, cu putin curaj o geantă colorata, sau un pantof de lac colorat pot ajuta o ţinută all black sa devină vedeta...

Kate Moss


Rachel Bilson intr-o rochie multicolora DVF


Blake Lively & Leighton Messer


Gwen Stefani


Camilla Belle


Foto credit: shoeblog.com, kenyasstyle.com, prom.about.com, beyondbeautybasics.com, stealthestyle.com

2 comentarii:

ColourMePretty spunea...

Nu mi-e teama de culori dar in ultima vreme m-am intors la negru,preferand ca accesoriile sa fie pata de culoare. Acum am un fix pentru incaltarile albastre si imi plac sandalele lui blake in imaginea postata de tine,am unele asemanatoare.Insa admir curajul altora de a inova tinute neutre cu accente neon, sau stilul disco cu machiaje in culori electrice.Imi place geaca lui kate si nu am nimic impotriva jachetelor casual peste rochii mai pretentioase dar parca la ea e prea mult rochia fiind prea eleganta pentru geaca si dress mat.

Celestial Dreamer spunea...

si eu am unele asemanatoare de la zara... doar ca eu am negre, albastru ma gandeam ca nu am la ce sa le asortez, insa acuma regret ca nu am avut mai mult curaj...
si eu sunt in perioada back 2 black, insa cum ai spus si u, imi plac mici accente de culoare, in cazul accesoriilor...

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir