vineri, 11 decembrie 2009

My open letter to Santa

Moşule, în acest an am fost cuminte, adică am încercat sa am mai multă răbdare cu toata lumea din jurul meu si sa fiu mai înţelegătoare, nu m-am mai supărat deloc în trafic, nu m-am mai certat cu nici un vecin si am început sa mă apropii de oameni fără să-i judec înainte... Da, ti-am promis anul trecut ca voi face avea un an de pace, si uite am razbit sa fiu mai buna decît anul trecut, si tocmai deaceea cred ca merit măcar ceva din lista mea, ce crezi?!






Foto credit: esquire.com, experts.thelink.co.uk, harpersbazaar.com, kristopherdukes.com, mobexpert.ro

2 comentarii:

lorenabr spunea...

Superba lista, sper sa ai noroc cu Mosul:) !

Camelcutza spunea...

prietenul meu a testat wii fit, prieten care are 60 de kg la 1,75. Si statea pe scaun si cu picioaele pe consola:). Mi s-a parut asa haioasa faza si mi-am adus aminte de ea vazand consola in lista ta:)

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir