duminică, 25 octombrie 2009

Focus on: Faux Fur

Am vrut neapărat sa dedic un post separat mus-have-ului acestui sezon, blana falsa, pt eu insumi sunt o fană înrăită a acestor hăinuţe din blană artificială. Nu exista început de iarna, în care eu sa nu mă îndrăgostesc de vreo blaniţă, indiferent ca este vorba de o vestuta, o gentuta sau o haină propriu-zisa. Ceva anume mă atrage la acest material artificial, asta nu înseamnă ca îmi displace blană naturală, sunt chiar înnebunita după ea, însă este mult peste bugetul meu si uneori mă gandesc si la animalutele care au suferit... Acest material tine sa calce în picioarele cam toate prejudecatile cu care am fost crescute, si anume, ca este prea pretenţioasă, sau este prea elegantă, sau pt ca este greu de îngrijit. Ei uite, ca aceasta blană falsă, tine neapărat sa fie purtată la orice ţinută, fără restricţii si este nemaipomenit de uşor de întreţinut. Si în plus, este printre favoritele designerilor si consumatoarelor de moda, în acest sezon... În Mango am găsit cea mai mare varietate de blanite, pt toate gusturile, si buzunarele.

Katerine Heigl


Sienna Miller


Surorile Olsen


Rihanna


Rachel Zoe


Foto credit: flickr.com, thelipstickdiaries.com, furcouncil.com, promomami.blogspot.com, splendicity.com

4 comentarii:

Oana Roxana spunea...

Heigl,Olsen si Rachel imi plac.Rihanna are burta goala.Intr-adevar e acoperita,dar ma ia cu friguri cand ii vad pielea printre ochii mari ai bluzei.Altfel e ok.

Denisa L spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Denisa L spunea...

mie cel mai mult imi plac Katherine si Sienna:)

Sil spunea...

I love fur, cel mai mult imi place outfitul Siennei;))

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir