marți, 27 octombrie 2009

Ugg Reloaded

Se spune ca nu exista fashionista în lumea asta, care sa nu aibă măcar o pereche de cizmulite UGG... Oare asa o fi? Eu am 2 perechi... Ştiu ca multe dintre voi le urăsc de dreptul, însă mie mi se pare cele mai drăgălaşe cizmulite. Iar acum vremea ne permite sa le scoatem din cutie. Recunosc ca nu sunt foarte sexy sau feminine, însă sunt foarte jucăuşe, si drăgălaşe, si foarte călduroase si mai ales comode. Eu una, nu as putea renunţa la ele atunci cînd conduc sau atunci cand am o ţinută casual, si ştiu ca trebuie sa stau în aceeaşi pereche de papucei mai mult timp, sau chiar o zi întreaga... Asa ca, release ur UGGS ladies!!

Nadine Coyle


Beyonce


Hilary Duff


Miranda Kerr


Hayden Pannettiere


Sarah Jessica Parker



Ashley Tisdale


Gwen Stefani


Emma Watson


Foto credit: igotuggs.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir