miercuri, 23 septembrie 2009

Cum ne bronzam sanatos la iarna?

Mă număr printre cei dependenţi de o piele bronzata, asa ca de fiecare data cand se termina sezonul cald intru intr-o oarecare panica, si o căutare disperată de soluţii pt bronzat. Insa imi doresc si un bronz sanatos, iar metoda de care se abuzeaza in Romania, solarul, nu vreau sa o iau in calcul datorita recentelor atentionari ale Organizatiei Modiale a Sanatatii. Solarul a fost declarat de OMS unul dintre cei mai mari factori de risc pt cancer, alaturi de tigari. Studiul facut public sustine ca, pt tineri, solarul creste cu 75 % riscul de cancer la piele. Alternativa cea mai laudata, a fost bronzarea cu DHA, se pare si favorita vedetelor... Am incercat si aceasta optiune, am fost la o sedinta, intr-un centru faimos, am platit o suna consistenta, 60 Ron si sigur nu voi mai incerca alta data. In primul rand, bronzul nu a aparut in cateva minute, cum se pretinde, procesul de pulverizare al solutiei pe corp este unul extrem de lung si de frustrant. Bronzul a fost unul extrem de artificial, a rezistat foarte putin aprox 1 sapt, si cand a inceput sa se duca din culoare am ramas cu niste dare de toata frumusetea pe corp si fata. Si uite asa, am ajuns sa recurc la inamicul meu nr 1: lotiunea autobronzanta. E greu sa gasesti o lotiune buna, si care sa nu pateze, care sa nu miroasa si care sa iti ofere un bronz discret si natural...

Dupa indelungi cautari, mi-am gasit jumatatea: Piz Buin Dial Self Tan Lotion. O crema care face tot ce promite, si chiar mai mult. Poate fi folosita atat pt a prelungi viata bronzului obtinut peste vara, cat si la un ten sensibil, si nebronzat. Culoarea pe care vrei sa o obtii, o alegi dintr-o paleta de 5 nuante, chiar de pe sticla, eu am folosit la prima utilizare o nuanta mai inchisa pt corp si una mai rose pt fata. Acesta metoda de alegerea a nuantei, te ajuta sa-ti personalizezi bronzul dupa propriile nevoi si dorinte. Trebuie neaparat sa specific ca pt rezultatele despre care vorbesc este necesara o exfoliere in prealabil a pielii. Se absoarbe foarte usor in piele, cu un miros delicat si foarte placut, iar bronzul obtinut dupa cateva ore este divin... Si cand spun divin, ma refer la un bronz natural, foarte discret, foarte frumos. Nu am gasit nici macar o urma pe corp, sau pe haine in zilele urmatoare. Singurul dezavantaj, este mirosul de autobronzant care apare in ziua aplicarii, insa nu este la fel de puternic ca cel al altor creme, si dispare la scurt timp dupa ce crema si-a facut efectul. Bronzul m-a tinut 2 sapt de la aplicare, si nu s-a dus in pete sau in etape, ci s-a estompat incet incet. Culoare poate fi mentinuta prin reaplicarea cremei, cand incepe sa dispara, insa nu fara o exfoliere a pielii!! Este ideal chiar si pt fata, deoarece se comporta foarte bine in timp, avand in vedere procesul de intretinere a tenului si machiajul zilnic. Merita incercat...


Foto credit: dailymail.co.uk, handbag.com, amazon.co.uk

5 comentarii:

Oana Roxana spunea...

Pare bun. Daca mama natura n-ar fi fost darnica cu mine la capitolul acesta,in mod sigur as fi apelat la produs. :)

camelcutza spunea...

:)) eu mereu mi-am dorit piele alba si palida :P

Denisa L spunea...

eu mereu sunt alba,poate o sa il incerc:)

MS spunea...

Sa stii ca si Piz Buin Sundial are DHA . Ma bucur sa vad ca ti-a placut . Iti sugerez sa incerci si pe cel Shimmering ... miroase a caramel :) .

Beatrix spunea...

De unde l-ai procurat? Si eu sunt in cautarea unui autobronzant bun si desigur cat ai dat pe el:D

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir