miercuri, 30 septembrie 2009

Top10 Tinute Favorite Ale Momentului

Pt ca am făcut un top al ţinutelor pe care eu le-am considerat dintr-un motiv sau altul neinspirat, m-am gandit sa fac si un top pozitiv, pt ca nu îmi place sa critic sau sa fiu răutăcioasa... Deasemenea, tin sa subliniez ca, nu am studii de specialitate, deci am o părere mai mult decat subiectiva. Am făcut o selecţie a ţinutelor care mi s-au părut drăguţe, si potrivite în contextul în care au fost purtate... Enjoy!!

1. Sienna Miller



2. Olivia Palermo


3. Audrina Patridge, la premiera noului sezon The hills


4. Olivia Wilde, tinuta a purtat-o in New York, la emisiunea The Late Show With David Letterman


5. Lauren Conrad


6. Gwyneth Paltrow, Londra


7. Diane Kruger, intr-o rochie Christopher Kane care valoreaza 2.200$, asortata cu botinele YSL


8. Emma Watson, Londra, prezentare de moda primavara/vara 2010 Burberry


9. Rachel Bilson, Milano, Italia


10. Miranda Kerr, aeroportul din Paris


Pareri??!

Foto credit: justjared.buzznet.com, omg.yahoo.com, http://www.people.com

2 comentarii:

bloo90fashion spunea...

i like all pics..

xoxo.
bloo.

Oana Roxana spunea...

Gwyneth si Rachel mi se par reusite. :)

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir