marți, 29 septembrie 2009

Top10 Tinute Neinspirate

Cu totii avem suisuri si coborasuri pentru ca, eu cel putin, nu am un stilist care sa ma sfatuiasca zilnic si atunci imi asum greselile vestimentare de zi cu zi, insa nu-i pot intelege pe cei care au un stilist si totusi reusesc sa poarte cele mai aiurite si mai ciudate tinute... M-am hotarat sa fac acest top, mai mult ca o lectie, in primul rand pt mine dar si pt cei care invata mai usor din greseli, greselile altora bineinteles... Sa ne amuzam impreuna...

Locul I cu Coronita: Paris Hilton


Locul II : Kat von D


Locul III: Britney Spears, is back?!


Locul IV: Mariah Carey


Locul V: Taylor Momsen, nu inteleg de ce o fata asa de frumoasa si de supla, s-ar imbraca asa...


Locul VI: Ashley Simpson-Wentz, No Comment


Locul VII: Mischa Barton, in New York, No Comment


Locul VIII: Christina Aguilera, 26 septembrie, Hotel Rosevelt


Locul IX: Shakira, la evenimentul de lansare a celui mai nou album al ei, in Madrid, 28 septembrie, imbracata intr-o patura?!


Locul X: Rihanna alaturi de o prietena, viziteaza insula Murano din Italia, 27 septembrie, intr-o tinuta... deocheata, care nu se numara printre favoritele mele...


Pareri??!

Foto credit: justjared.buzznet.com, omg.yahoo.com

6 comentarii:

Camelcutza spunea...

dintre toate pozele,britney arata cat de cat uman,mai ales avand in vedere ce e pricepe ea la moda,dr ce ma uimeste pe mine e faptul ca toata gagicile au un card de stilisti si oameni care e ocupa de ele.Unu' n-a fost in stare sa le spuna "nu iesi asa pe strada ca sperii copii mici"?

Oana Roxana spunea...

Shakira e ok. Chiar imi place,dar nu e adecvata evenimentului.Nici tinuta de gala nu merge,dar tot ar fi trebuit sa schimbe ceva/Britney nu\Taylor imi place,fiind mai decenta ca de obicei. Nu-i vad fundul,deci e ok\Ashlee nu-mi place ca nu sunt fana a bustierelor\Christina e ok\Rihanna e cu adevarat neinspirata\Mischa plimba catelul,tinuta e comoda,nu e nici un eveniment,free time=free choice,dar rujul e oribil. Daca ar fi sa aleg cea mai inspirata tinuta din cele mai neinspirate,o aleg pe Taylor.

Intrinsically Florrie spunea...

Taylor Momsen looks all snuggly in her oversized knitwear, I think I'd have put different shoes with it though.

Florrie x

Costin M spunea...

Shakira chiar arata ok, dar cum a zis si ♥♥♥Oana Roxana ♥♥♥, nu pentru evenimentul ala.

Unknown spunea...

i love britney's music...but britneys style...eek! just shows money cant buy style

love your blog...def. following you!

Anonim spunea...

rihanna e cea mai tare:x

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir