joi, 24 septembrie 2009

Show Me Some Print... Any Print...

Dolce & Gabbana RTW Fall 09


Blumarine RTW Fall 09


John Galliano RTW Fall 09


Milly RTW Fall 09


Intr-un post anterior am vorbit despre imprimeul meu favorit, bulinele, iar azi voi continua cu restul printurilor în trend în acest sezon... Pt ca se poarta orice fel de imprimeu, numai imprimeu sa fie, începand de la motivele naţionale, la diverse flori stilizate, la animal print si terminand cu diverse printuri cu tema futurista. Eu sunt adepta rochiilor cu imprimeu asortate cu piese vestimentare simple, intr-o singura culoare, rosu sau albastru si mai ales combinatiile cu piese tricotate. Designerii au optat pt o schimbare de viziune esenţială asupra siluetelor, revalorificand liniile armonios proporţionate. Vedetele au declanşat o întreagă nebunie cu animal printul, exagerand in a-l asorta din cap pana în picioare, însă nu e treaba mea sa judec, răman cei specializati sa facă asta. Am ales doar cateva ţinute, mai drăguţe si mai plăcute, pe care eu sigur le voi folosi ca sursa de inspiraţie, sper ca si voi...

Rachel Bilson


Kate Hudson intr-o creatie minunata Oscar de la Renta


Nicole Richie


Scarlett Johansson


Leighton Meester


Rihanna


Audrina Padridge


Ashlee Simpson Wentz



Foto credit: nymag.com, okmagazine.com, zimbio.com, cms.lipsy.co.uk, blogs.babycenter.com
louloumagazine.com, gossipboulevard.com, celebritybeautybuzz.com

2 comentarii:

Oana Roxana spunea...

Pe Nicole o prinde bine printul in general. De fapt ii sta bine cu aproape orice,dar are o alura bohemiana si imprimeul e mai potrivit pentru ea. Ashlee arata bine si ea. Cam ele imi sunt favoritele. :)Putin subiectivism nu strica.

Intrinsically Florrie spunea...

What a gorgeous selection.
I love Scarlett's leopard print number, it's such a nice colour. And also Leighton Meester's lovely floral, it's been styled beautifully.

Florrie x

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir