miercuri, 23 septembrie 2009

Obiectul Vestimentar al Saptamanii: Jacheta de piele

Jacheta de piele este un must, în acest sezon, ca în cel anterior, fapt ce începe sa îmi amortizeze investiţia din primăvara. Este un obiect vestimentar foarte uşor de purtat, datorită uşurinţei cu care se adapteaza alături de orice alta piesa vestimentara. Indiferent de stilul pe care vrei sa-l abordezi, jacheta de piele nu face decat sa te ajute: in cazul unui stil casual chic, poate fi purtata alături de o rochie sau un jeans, pt un stil bussines, poate fi combinata cu un pantalon elegant înalt pe talie, iar alături de un hanorac si un pantalon sport, pt un look sport. Fie ca optati pt un model negru, unul maro, sau o culoare metalica, un model cambrat, sau unul cu multe buzunare si fermoare, jacheta de piele este piesa de rezistenta a sezonului rece...

Mary Kate Olsen


Nicole Richie


Fergie




Rachel Bilson


Ashley Tisdale


Cameron Diaz


Foto credit: blogs.glam.com, zimbio.com, marieclaire.co.uk,
glamour.com, mycelebrityfashion.co.uk, splendicity.com, theinsider.com

7 comentarii:

Anonim spunea...

Bineinteles ca am una,numai ca nu sete neagra.Asa ca mai trebuie sa mai cumpar:)

Clara Campelo spunea...

MK is the best aha :]

xxxxx
http://zebratrash.blogspot.com/

Oana Roxana spunea...

Nice! Si mie imi plac,logic,doar ca geamana nu e Mary Kate,ci Ash. Ashley & Nicole sunt cele mai tari,evident. :) Nice post,again!

Timeless Fashion... spunea...

Is that wellies that MKO is wearing? Very fashionable this autumn, all Dior, Burberry and others are doing them...

Clara Campelo spunea...

thanks dear!
:)

Denisa L spunea...

eu am una din piele intoarsa,e ok dar o sa imi iau si una de biker>:)
imi place look-ul lui MK!

bloo90fashion spunea...

i like nicole and mary-kate ;)

xoxo.
bloo.

http://www.bloo90fashion.blogspot.com

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir