marți, 8 septembrie 2009

Septembrie... Luna Pantofilor

Pantofii... Hmmm... Numai încep sa mă gandesc la ei si mă cuprinde o panică enormă ca nu am destui. Si defapt, niciodată nu vor fi destui, indiferent cat de mulţi as cumpăra. De ce? Foarte simplu sunt singurii care nu imi arată ca m-am îngrăşat, sunt singurii pe care nu îi probăm intr-o cabină cu o oglindă gigantică si o lumina fluorescenta oribilă care nu face altceva decît sa ne transforme în monştrii si sunt mereu un artificiu ideal pt orice ţinută. Singurul lor defect este pretul, de cele mai multe ori unul ridicat, asta fara sa pun in calcul faptul ca nu sunt foarte comozi mereu.
Susan Redston, spune "perechea ideală de pantofi arta splendid, e comodă si costa puţin", si atunci eu pot spune ca nu am întîlnit foarte des o pereche ideală de pantofi, poate chiar niciodată... Nu e uşor sa găseşti calitate la un preţ bun, deaceea e nevoie de un mic plan de atac pt a plecat în căutarea unor noi perechi de pantofi...

Documentarea... Este primul pas în alegerea a ceea ce cauţi si a ceea ce-ti doreşti pt sezonul următor. Fie ca eşti în căutarea unor pantofi foarte eleganti sau a unora pt locul de munca, vei gasi sugestiile cele mai trendy in revistele glossy sau pe internet. Bineînţeles ca nu toata lumea are un buget la fel de bogat ca si cele ce relizează pictorialele de moda, însă o data găsită forma si linia pe care o cauţi, cu multă imaginatie o poţi regăsi apoi si cu un buget înjumătăţit.
O vizita la maginele ieftine... de genul celor deichmann, unde găseşti o gama largă de modele si branduri din care poti alege.
Cauta detaliile care te incanta... caută eventuale reproduceri care ti-au atras atenţia la un brand de lux. De exemplu, culoare sandalelor de YSL, sau tocul nemaipomenit al celebrelor Balenciaga sau curelusele pline cu ţinte marca Balmain. Concentrandu-te pe un singur detaliu devii mai exigenţă si asta e nemaipomenit cînd te afli intr-o mare de pantofi...








Proba si testul de comoditate... In momentul cand îi încălţi vei şti cu siguranţă dacă ti se potrivesc sau nu, si totuşi este bine sa nu te laşi furată doar de aspect... nişte pantofi incomozi, vor rămîne incomozi indiferent cat de mult îţi plac. Mai ales dacă e vorba de un pantof pe care vrei sa-l porţi mult, atunci nu merită sa te amagesti ca vor deveni mai plăcuti la mers în timp. Un material sintetic, nu va fi niciodată lafel de comod ca unul natural, si nici nu îsi va modifica forma după cîteva purtări. Pielea insa este mult mai usor de purtat, un pantof de peiele poate fi mai comod dupa cateva purtari sau dupa ce il umpleti cu pungi de gheata si il lasati cateva ore asa.

La cumparaturi fetelor... după atîta vorbărie am o pofta nebună de probat cîteva zeci de perechi de stiletto...

Kate Beckinsale




Foto credit: stylelist.com, theinsider.com, hrfashion.com, lazymanxcat.wordpress.com
celebrity-shoes.com

3 comentarii:

Oana Roxana spunea...

Am patit-o de cateva ori cu pantofii care aratau bine,dar erau incomozi...Referitor la material-la mine primeaza pielea intotdeauna/ Imi plac sandalele galbene,combinate cu griul pantalonilor.

cody spunea...

great blog.
xx cody

codyjune.blogspot.com

Butterfly spunea...

Eu am tendinta sa ii iau mai mici, si mi-am cam nenorocit picioarele, ultima data am fost nevoita sa ii duc inapoi desi erau superbi, si acum oftez dupa ei, sper totusi ca mi-am invatat lectia si nu o mai patesc..:)

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir