marți, 22 septembrie 2009

Print Alert: Buline

Au revenit bulinele, lucru care nu poate decat sa mă bucure! Am o senzaţie foarte plăcută ori de cate ori mai vad cate o rochita cu buline, si cred ca involuntar o asociez cu o parte a copilăriei mele si cu un personaj de desene animate: Betty Boop. Un imprimeu atat de simplu, însă atat de elegant si de feminin, a fost favoritul designerilor pt acest sezon, din fericire... Mereu am asociat simplitatea cu eleganţă si rafinament, iar bulinele sunt singurul imprimeu pe care eu îl consider astfel. Bulinele sunt feminine indiferent de mărimea lor, fie ca sunt mari sau mărunte, transforma complet orice ţinută. Nu este recomandata o ţinută din cap pana-n picioare buline, trebuie folosite intr-o doză atentă, ca si restul imprimeurilor.

Lauren Conrad


Whitney Port


Jennifer Connelly


Eva Longoria


Beyonce


Katty Perry


Demi Moore


Emma Watson



Foto credit:zimbio.com, fabsugar.com, starpulse.com, stylenews.peoplewatcher.com
nydailynews.com
, thelifefiles.com, justjared.buzznet.com

4 comentarii:

Denisa L spunea...

love Lauren's look

Lions, Tigers and Fashion OH MY! spunea...

love all the polka dots, love whitney!

Natalie Suarez spunea...

my favorites: lauren conrad and emma watson, both so sweet and classy :)

xoxo

natalieoffduty.blogspot.com

Costin M spunea...

Gotta love Katy Perry. :D Nice blog, by the way, I love it.

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir