duminică, 20 septembrie 2009

Lupta impotriva cearcanelor castigata in 15 secunde

Dacă ar fi sa mă ghidez după faptul ca în lumea produselor cosmetice, preţul aduce după sine si calitatea, nu as mai scrie acum acest post. Toate marile firme producătoare de produse cosmetice au lansate deja pe piata produse special destinate ingrijirii ochilor, si foarte puţine dintre ele reuşesc sa se ridice la nivelul aşteptărilor, tocmai deaceea cu timpul incepi sa-ti pierzi speranta ca îţi poţi găsi un produs care intr-adevar sa te ajute. Odată lansat pe piata din România, acum cateva luni, garnier eye roll-on a devenit favoritul marilor reviste de moda, chiar în Elle am citit un review in legatură cu acest produs, si am fost mai mult decat sigură, ca as fost lăudat din motive de publicitate, fiind un produs nou. Minunatul roll-on pt cearcane, este printre cele mai ieftine produse cosmetice destinate acestei probleme. Probabil ca acesta este si singurul criteriu după care l-am achizitionat, si la puţin timp, am devenit dependentă de el. Poate suna exagerat sau chiar de prost gust, însă micuţul stilou, poate face minuni în cazul pungilor de sub ochi si a ochilor umflaţi. Durează max 15 secunde, după ce îl aplici, si simţi diferenta. Diferenta este vizibilă si în oglindă, pielea din jurul ochilor devine mai luminoasă, mai tonică. Stiloul are o micuţa bila metalica, iar acesta face un masaj plăcut odată cu aplicarea gelului cu un bogat conţinut în cofeina. Masajul este foarte plăcut si răcoritor. Gelul transparent este absorbit foarte repede si îşi face treaba în doar cateva secunde. Poate fi reaplicat de-a lungul zilei ori de cate ori simţi nevoia, fără sa încarce tenul. Forma recipientului este ideală, acesta poate fi purtat în geantă la fel ca rujul sau gloss-ul.


Foto credit: visit4info.com, packagingeurope.com

7 comentarii:

beautyandthecity spunea...

Asta da dependenta, o recunosc si eu ;)

Denisa L spunea...

hmmm... trebuie sa il incerc si eu:)

natty spunea...

si eu l-am cumparat dupa ce am citit review-ul din elle dar nu mi se pare ca are nici un efect:(
si o lingurita de metal daca o tii in frigider si o aplici pe ochi are un mic efect de decongestionare, deci cred ca bila de metal e practica dar gelul e apa de ploaie.
nice blog btw

camelcutza spunea...

am tot vazut publicitatea agresiva facuta acestui produs si tocmai de aceea nu m-am avantat sa-l incerc,insa la sfatul tau o sa mi-l cumpar.

▲ FARRAH ▲ spunea...

I love Garnier! I really need to try this one :)

Farrah
stylecrumbs.blogspot.com

Fashion By He spunea...

great blog!!!

come check out the first ever fashion blog from a guys POV, let He know what you think

fashionbyhe.blogspot.com

Alina spunea...

ma duc sa mi iau ;))

Trimiteți un comentariu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Campania antifumat EUrespir